رضایت مشتریان از خدمات پس از فروش ایران خودرو بهبود یافت




۱۸ام دی ۱۳۹۶ سرگرمی

به گزارش مجله پوپک، براساس نتایج ارزیابی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران که دربرگیرنده
نتایج،‌ فرآیندها و زیرساخت های شرکت ها و نمایندگی های ارایه دهنده خدمات
است،‌ بیانگر روند رو به بهبود در شاخص های رضایت مشتریان از خدمات پس از
فروش ایران خودرو است.

برمبنای این گزارش، آخرین وضعیت نتایج ارزیابی که برای سال۹۵ است حکایت
از کسب رتبه نخست خدمات پس از فروش ایران خودرو دارد.در این بررسی شاخص
نظام‌های مدیریتی،‌ وضعیت نمایندگی های مجاز و رضایت تلفیقی مشتریان در سال
۹۵ با امتیاز ۴/۷۹ به شرکت ایساکو اختصاص یافت. این شرکت در حالی این
امتیاز را کسب کرده که میانگین کشوری این عدد ۶/۶۵ بوده است.

اقدامات متنوع ایساکو در جلب بیشتر رضایت مشتریان،‌ موجب کسب رتبه نخست در
ارایه خدمات به مشتریان در ۸ سال متوالی شده است. این نتایج پس از بازنگری
در دستورالعمل های ارزیابی و سختگیرانه تر شدن آن و همچنین افزایش خودروهای
جدید در ناوگان خدمت گیرنده کسب شده است.

همچنین در سال جاری
امتیاز رضایت مشتریان از خدمات پس از فروش ایران خودرو رشد ۳۲ امتیازی را
تجربه کرده است. خدمات پس از فروش ایران‌خودرو، از ابتدای سال جاری توانسته
به صورت صعودی امتیاز خود را در شاخص رضایت مشتری ارتقا داده و امتیاز ۷۱۱
خود را در تابستان ۹۵ به ۷۴۳ در مهر ماه سال جاری برساند.

 از
برجسته ترین این خدمات می توان به امدادرسانی هوشمند،‌ اجرای طرح سامانه
هوشمند اتوکلیک، پذیرش مشتری به صورت شبانه روزی در ۲۵۰ نمایندگی
منتخب،‌اجرای طرح دوشیفت کردن نمایندگی ها در کلانشهرها،‌ ارایه طرح های
ویژه و گسترده خدمت رسانی، استفاده از فناوی اطلاعات در پذیرش، طراحی مدل
تخصیص سیستمی و بازاریابی هوشمند قطعات، آموزش مشتریان محصولات و پرسنل
شبکه، توسعه خدمات الکترونیک به مصرف کنندگان محصولات ایران خودرو و جاری
سازی استانداردهای بین المللی اشاره کرد.

گفتنی است شبکه خدمات پس
از فروش ایران خودرو با دارا بودن ۱۱ دفتر منطقه ای،‌ حدود ۷۵۰ نمایندگی در
داخل کشور و ۲۷ نمایندگی در خارج و حدود ۱۱۰۰ فروشگاه مجاز فروش قطعات، به
مشتریان و دارندگان محصولات گروه صنعتی خدمات ارایه می کند.

منبع: تسنیم

 انتهای پیام/


مطالب پیشنهادی